"Doğa, en mahrem sırlarını ışıkla yazar. Bitkiler şeker yapabilmek için ışık yiyor. Işık, evrenin cetvelidir, uzay-zamannın elmastan şamandıralarını birbirine bağlar. Tutsak kalan ışık, kara deliklerin tanımıdır. Bizim karanlık maddenin ve karanlık enerjinin ne olduğunu anlamamıza engel olan şey, ışığın yokluğudur. 'Işığın görmek' genellikle inanca ait bir aydınlanmanın simgesidir. Işık, incelenmeye başladıkları andan beri en iyileri bile şaşırtmıştır."