📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet, her gün mutlu olaylar yaşamayız.Yaşam sadece güzelliklerle dolu değildir. Zorluklar karşısında üzülmek, ağlayıp gözyaşı dökmek üzümtülerimizi daha da Her olayın minicik de olsa güzel olan bir yanını görerek mutlu olmak çok daha mantıklı.
Hayat beni sınamıştı ve kendimi her açıdan eksik hissediyordum.
O geceden sonra nereye gidersem gideyim yanımda kalem taşıdım.
...Cebinde bir kalem varsa, büyük olasılıkla bir gün onu kullanmaya başlamak gelecektir içinden.
Çocuklarıma hep söylediğim gibi, işte ben böyle yazar oldum.