Tuba Emek

Her şey insanın içinde yaşadığı ortama, koşullara bağlıdır: Her şeyi belirleyen ortamdır, insansa bir hiçtir.
İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın doğası, insanın aynasıdır.
-Ben senin önünde değil, insanlığın çektiği acıların önünde eğildim, -dedi.
Bu dünyada insan insana ancak kötülük edebiliyor, anlamsız birtakım biçimcilikler nedeniyle bir damla olsun iyilik yapabilme hakkına sahip değiliz.
Acı ve üzüntü, engin bir bilinç ve derin bir yürek için her zaman zorunludur. ... gerçekten büyük insanlar, büyük acılar çekmek zorundadırlar.