"İçimde neler dönüyor, aklımdan neler geçiyor bilmiyorum ama bir his var o çok canımı acıtıyor. Sebepsiz yere ağlarken buluyorum kendimi. Sebep yerine koyabilecek kadar bile o hissi anlamlandıramamak çok ama çok acıtıyor."l
"İki tane kurt varmış. Biri karanlık ve umutsuzlukmuş diğeri ise aydınlık ve umut. Peki hangisi kazanmış?
-Yapma ama
- Peki sen bilirsin...
- Hangisini beslersen "