Emel Yılmaz

Emel Yılmaz
@Emelneo
"Bir insanın yaşamını tesadüflerin oyuncağı olarak kabul etmesi mantıklı mı?"
"Mücadele etmemizin sebebi dünyayı değiştirmek için değil, dünyanın bizi değiştirmesine izin vermemek için."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan doğuştan kötüdür." Freud galiba çok haklı çünkü insanına göre iyi veya kötü olmakta çirkin bir davranış değil mi? Çıkarcılığın ürünü değil mi?
"Sevilen şeyler korundukça savaş da sürecek. Sevgi olduğu sürece nefret var olacak."
"Peki nereye gitmeliyim, hiçbir şeyin olmadığı sağa mı? Hiçbir şeyin kalmadığı sola mı?"
"Birini sevmeyi öğrendiğinde, nefret etme riskini de göze almalısın."