Emina

Emina
@Emina03
ﻫِﻴﭻْ
instagram.com/stories/ducane_... Sana mı kalmış Abdullah'ıma teselli verecek muşmula suratlı pislik... Zaten ailem dışında Tek Abdullahım ve arkadaşlarım üzülür hakikatte diğerleri bir yerlerine kına yakar ona eminim... Eğer gerçekten son senemse hiç kimseye hakkımı hiç helal etmiyorum 🥲🥲🥲 Daha iyi işte uzun bir ömrüm olmadı ama amele gibi ibadet eden ruh hastalarının eğer ne tür sevabi makbul ameli varsa hepsini zerresini bırakmadan süpürge gibi cekicem 🥲🥲🥲 Buna Asuman hoca ve diğer hocalarım da dahil 🥲🥲🥲 Çalışın durun benim için 🥲🥲🥲 Öyle yok bedavaya hak hellaliği 🥲🥲🥲 İstediğinizi söyleyin başkalarının maşasi olun sonra hellallik 🥲🥲🥲 Bana mı sordunuz 🥲🥲🥲 Birde Ruh hastaları durduk yere kendimi kendilerine rakip görüyorlardı zor onca sene kartlaşıp bir cacıga hıyar olamadınız kendim öldükten sonra pek birşey olacağınızı da zannetmiyorum..🥲🥲🥲 Sadece düzgün ameller işlemeye bakın hoş bana çalışacaksınız biliyorsunuz artık 🥲🥲🥲
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şey oldu birde uyandığım gibi böyle bir fikir mi yoksa hissiyat mı bana en son verdiği okumalar ve suya atıp içmem gerekenler şey sebebiyle bu senelik ömrüm uzamış gibi hissetim ya da düşündüm ya da içime öyle doğdu emin değilim 🥲🥲🥲 Rüyamda anneme müjdemi verirken de... zaten okumamın 4. Gününde böyle bir rüya görmem işaret mi 🤔 Aslında kötülük yapıyor farkında değil senenin bitmesine ne kadar ay var 🥲🥲 Pis mendaburların pis kokuşmuş suralatlsrına varlıklarına maruz kalıcam daha... onca ayı nasıl bekleyicem derdi sardı kendimi şimdi 🥲🥲🥲 Ayy bu falcı kadını da anlatmayı unuttum 🥲 bu kadın videonun başını paylaştım ya şöyle diyordu her ne demekse 🥲 "bıçak yorgani götürüyor" gibi birşey dedi ama annemde duymamış öyle birşey jargonda da öyle bir şey yok... Baştaki küfürler fenaydı ama bu sözünü çözemedik. Neyse kadına itibar etmiyorum da Aliye teyze vefat etmeden önce de bu kadın Venera teyze öyle dedi iki ay önce kadar "Aliyenin dizine kadar toprağa batmış ben onu o topraktan çıkaramam ölecek o" demiş.

Emina

@Emina03
·
Geçen hocamızın babasının 7'sinde Asuman hoca diyordu ki hatta vefatının daha defnedilmeden evvelde hemde 7'sinde hep aynı konuyu dile getirdi. İlkini zaten anlatmıştım egoistliğimizden öyle istediğimizden bizimle yaşasın diye birini yaşatmaya çalışıyoruz... Bu son sohbetinde de yaşaması hayırlı ise yaşat ölmesi hayırlı ise ölsün gibi birşeyler söyledi. Çünkü belki yaşaması hayırlı değil sapıcak yoldan çıkacak vs şeyler dedi. 🥲🥲🥲 Sonrada işte ölüyü ölmeden önce gördük helallik aldık diye seviniyoruz. İçimiz rahatlıyor bir helallik aldık diye 🥲 orda da yine egoistliğimizden kendimizi düşündüğümüzden artık kabulleendik onun öleceğini en azından hakkını helal etti gitti diye içimiz rahatlıyor minvalinde birşeyler dedi Asuman hoca.. arada derede bana laflar etti de 🥲 benim kötü bakışım bir musibet sebebidir o da bir Kefarete sebep olur diyeverdi... Hakkını yemeyeyim şimdi Asuman hocanın bir şekilde zeytin dalı uzattı bir çok kez... Hatasını kabul etti... Musibet sebebi oluyoruz başkalarına kimin gözyaşına sebep oluyoruz uykusuz geceler geçirmesine sebep oluyoruz... Hayret ettim bunlar bilindiğine 🥲🥲🥲 levhi mahfuza filan mı baktı Asuman hoca 🥲 hepsi hakikatiyke öyleydi de hiç katmadan... Ama barışmadı içim... Dışarda çıkarken gördüm oturuyordu kim bilir belkide yanına giderim sandı... Eski Emine olsa giderdi hemde koşarak... Benim hayalimdi Asuman hoca... Benim eski hayalimdi küçüklükten beri bir kızım olursa adını Asuman koyarım diyordum hocamız gibi olsun diye... Ama ne kızım olsun istiyorum ki olursa benim için büyük bir imtihan sebebi olur... Kız çocukları kendim için başkasının ki seviyorum da kendim için artık travma sebebi.. Ne de hocamız eskisi kendim için... İnsan büyüyünce eski bakışından herşey çok başka oluyormuş... Neyse şimdi ben küçüklükten beri ölmek için
Geçen hocamızın babasının 7'sinde Asuman hoca diyordu ki hatta vefatının daha defnedilmeden evvelde hemde 7'sinde hep aynı konuyu dile getirdi. İlkini zaten anlatmıştım egoistliğimizden öyle istediğimizden bizimle yaşasın diye birini yaşatmaya çalışıyoruz... Bu son sohbetinde de yaşaması hayırlı ise yaşat ölmesi hayırlı ise ölsün gibi birşeyler söyledi. Çünkü belki yaşaması hayırlı değil sapıcak yoldan çıkacak vs şeyler dedi. 🥲🥲🥲 Sonrada işte ölüyü ölmeden önce gördük helallik aldık diye seviniyoruz. İçimiz rahatlıyor bir helallik aldık diye 🥲 orda da yine egoistliğimizden kendimizi düşündüğümüzden artık kabulleendik onun öleceğini en azından hakkını helal etti gitti diye içimiz rahatlıyor minvalinde birşeyler dedi Asuman hoca.. arada derede bana laflar etti de 🥲 benim kötü bakışım bir musibet sebebidir o da bir Kefarete sebep olur diyeverdi... Hakkını yemeyeyim şimdi Asuman hocanın bir şekilde zeytin dalı uzattı bir çok kez... Hatasını kabul etti... Musibet sebebi oluyoruz başkalarına kimin gözyaşına sebep oluyoruz uykusuz geceler geçirmesine sebep oluyoruz... Hayret ettim bunlar bilindiğine 🥲🥲🥲 levhi mahfuza filan mı baktı Asuman hoca 🥲 hepsi hakikatiyke öyleydi de hiç katmadan... Ama barışmadı içim... Dışarda çıkarken gördüm oturuyordu kim bilir belkide yanına giderim sandı... Eski Emine olsa giderdi hemde koşarak... Benim hayalimdi Asuman hoca... Benim eski hayalimdi küçüklükten beri bir kızım olursa adını Asuman koyarım diyordum hocamız gibi olsun diye... Ama ne kızım olsun istiyorum ki olursa benim için büyük bir imtihan sebebi olur... Kız çocukları kendim için başkasının ki seviyorum da kendim için artık travma sebebi.. Ne de hocamız eskisi kendim için... İnsan büyüyünce eski bakışından herşey çok başka oluyormuş... Neyse şimdi ben küçüklükten beri ölmek için
Pardon arkadaşım yanlış anlatmış düzeltme 🥲 diğer hocası yormuş 🥲🥲🥲 Melek hocaymış ismi 🥲🥲🥲

Emina

@Emina03
·
" Ben arkadaşımın tanıdığı ehil bir hocaya yorumlatabilir mi diye rüyamı paylaştım o hocada cevap vermemiş arkadaşım da gitmiş Sümeyye hocaya sormuş. Sümeyye hocada; "Böyle bir rüya olmaz yani bilinçaltı dediğimiz yığılmalar dolmuşlar fikirleriniz çok karışmış o yüzden rahatlamak için beyniniz size gösteriyor önemli birşey yok" Sümeyye hocada her halde intihar kısmını rüyanın bir parçası sandı 🥲🥲🥲 O aslında benim hayatımın gerçeğini yazmıştım diyemedim. 🥲 Neyse işte keşke Mehmet Ali Bulut hocamız yorumlasaydı. En azından Twitter'dan görünce bana cevap yazmıyordu ama okuyunca yorumlamış gibi hissediyordum. 😌
Rüyamda ki kemalâtı istiyorum yazısını hiç bir zaman yazmadım dua etmiş miyim bile emin değilim bir zamanlar... Ama şarkı sözünü yazmıştım 🥲

Emina

@Emina03
·
" Ben arkadaşımın tanıdığı ehil bir hocaya yorumlatabilir mi diye rüyamı paylaştım o hocada cevap vermemiş arkadaşım da gitmiş Sümeyye hocaya sormuş. Sümeyye hocada; "Böyle bir rüya olmaz yani bilinçaltı dediğimiz yığılmalar dolmuşlar fikirleriniz çok karışmış o yüzden rahatlamak için beyniniz size gösteriyor önemli birşey yok" Sümeyye hocada her halde intihar kısmını rüyanın bir parçası sandı 🥲🥲🥲 O aslında benim hayatımın gerçeğini yazmıştım diyemedim. 🥲 Neyse işte keşke Mehmet Ali Bulut hocamız yorumlasaydı. En azından Twitter'dan görünce bana cevap yazmıyordu ama okuyunca yorumlamış gibi hissediyordum. 😌