Şey oldu birde uyandığım gibi böyle bir fikir mi yoksa hissiyat mı bana en son verdiği okumalar ve suya atıp içmem gerekenler şey sebebiyle bu senelik ömrüm uzamış gibi hissetim ya da düşündüm ya da içime öyle doğdu emin değilim 🥲🥲🥲
Rüyamda anneme müjdemi verirken de... zaten okumamın 4. Gününde böyle bir rüya görmem işaret mi 🤔
Aslında kötülük yapıyor farkında değil senenin bitmesine ne kadar ay var 🥲🥲
Pis mendaburların pis kokuşmuş suralatlsrına varlıklarına maruz kalıcam daha...
onca ayı nasıl bekleyicem derdi sardı kendimi şimdi 🥲🥲🥲
Ayy bu falcı kadını da anlatmayı unuttum 🥲 bu kadın videonun başını paylaştım ya şöyle diyordu her ne demekse 🥲 "bıçak yorgani götürüyor" gibi birşey dedi ama annemde duymamış öyle birşey jargonda da öyle bir şey yok... Baştaki küfürler fenaydı ama bu sözünü çözemedik. Neyse kadına itibar etmiyorum da Aliye teyze vefat etmeden önce de bu kadın Venera teyze öyle dedi iki ay önce kadar "Aliyenin dizine kadar toprağa batmış ben onu o topraktan çıkaramam ölecek o" demiş.