Bazen dalıp gidiyorum , “kazanması bu kadar kolay olan bir çağda ,bile bile nasıl kaybedilir “ düşünüyorum . Vardığım sonuç;hayatımızı idame ettirebilmek için bir yerde gerekli olan “yeme , içme ,barınma ve giyinme” gibi ihtiyaçlarımızı varoluş amacımız haline getirmiş olmamız oluyor.