E V K

E V K
@EmineVecihe
Tiyatroya gidemiyorsak, tiyatro bize gelir :)
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir solukta okunacak muhteşem bir roman..
Korku ve gerilim türünden pek hoşlanmasam da öyküler sürükleyiciydi..
Ölüm gerçek, ölüm döşeği tabu.. Cenaze ortak, yas bireysel.. Aristokrat, burjuva, esnaf, köylü veya işçi ne fark eder.. Ölüm herkesi eşitler.. Corona günlerinde pek okunası değil ama hepsi birbirinden vurucu 5 ölüm öyküsü..