emirgötünegirsindemir

emirgötünegirsindemir
@Emir_rr
beni anlayan tek kişi Duygulu
Şuan beni özlüyor mudur usta
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bulucam lan
En kraliçelisini de En iyisini de En ilgilisini de En saygılısını da En gurursuzunu da En sadakatlisini de En değer bilenini de En merhametlisini de En benden başkasını görmeyeni de EN GÜZEL ZAMANDA
Başkasına aşık olmuş Usta
Bir adam bir kadını tüm adamlardan soğutabilirmiş
Ah bi bilsen seni nasıl çok sevdiğimi