Emir KASAP

“Aklımdasın” diyen Balıklar , “Ömrümsün” diyen Kelebekler gördüm…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ey zevk ve lezzete mübtelâ insan! Ben yetmiş beş yaşımda, binler tecrübelerle ve hüccetlerle ve hâdiselerle aynelyakîn bildim ki, hakikî zevk ve elemsiz lezzet ve kedersiz sevinç ve hayattaki saadet yalnız imândadır ve imân hakikatleri dairesinde bulunur. Yoksa, dünyevî bir lezzette çok elemler var. Bir üzüm tanesini yedirir, on tokat vurur gibi, hayatın lezzetini kaçırır.”
Bediüzzaman Said Nursi
“İyi şeyler inandığında, daha iyi şeyler ise sabrettiğinde ve en güzel şeyler ise hiç vazgeçmediğinde gelir…”
Yüce Rabbim bu gecenin hürmetine bizleri en kısa zamanda kutsal toprakları görmeyi nasip etsin .