Emitaf

Emitaf
@Emitafta
Unutamayacağımız , kabullenemeyeceğimiz şeyleri konuşmayalım. Bazı şeyler sadece kalır. Kalır.. Kalır…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anlattığım ben değil. Ben, bende değil.
Beklemek ne kadar sürer?
Konuşmak , anlatmak değil. En çok unutmak istiyor insan .
-Kötü olan ne ? -Alışmış olmak…