Emitaf

Emitaf
@Emitafta
Keşke şimdi bakabildiğim gibi bakabilseydim hayata. Uzaktan bakabilseydim. Okyanusu geçip derede boğulmadan önce…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yolda ol
Yol insanı terbiye eder.
Deva
Bazen sadece konuşmak, anlatmaktır.
Fotoğrafa uzaktan bakınca her şey daha net gözükür. (konunun fotoğrafla alakası yok.)
Ovediyebiri