Sıkıldım çok, her dakika düşünmekten, üzülmekten
Artık yok, kalmadı gücüm düşmekten, yenilmekten
Pişmanım erken vazgeçmekten, kendimden
Bu alem geçmiş kendinden
Ne gelir elden
+Aysel gitti.
-Onun için mi üzgünsün?
+Yoo.
-Döner herhalde. Üzülme n’olursun.
+Dönse de fark etmez.
-Neden?
+Artık hiçbir şey eskisi gibi olmaz ki. Bir kere gitti mi gitti. Yüzüne baktığında hep bunu hatırlarsın.