münzevi

münzevi
@Emnetskn
ALLAHIM BENİ ŞEHADETLE RIZIKLANDIR. Yaşamak direnmektir
Sevgili dost Bana öyle bir kelime söyle ki hiç eksilmesin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgili dost Öldükten sonra hatırlayacak mısın beni? Neler hatırlatacak ve nasıl hatırlayacaksın? Bir yıl sonra aklına gelecek miyim ? Ya beş yıl sonra ?
Sevgili Dost, her defasında bu iki kelimeyle başlıyorum mektubuma. Çünkü bu iki kelimeden her biri, gücünü diğerinden alıyor. Sevgili olunmadan dost, dost olunmadan sevgili olunmuyor.
insanı mutlu eden bir şey, aynı zamanda onun felaketinin de kaynağı olabiliyor
İnsanlar birbirine mektup yazmalı. Çünkü mektupta sesin tonu belli olmaz.
Edebiyat·Kitabı okudu