Sevgili dost
Öldükten sonra hatırlayacak mısın beni?
Neler hatırlatacak ve nasıl hatırlayacaksın?
Bir yıl sonra aklına gelecek miyim ?
Ya beş yıl sonra ?
Sevgili Dost,
her defasında bu iki kelimeyle başlıyorum mektubuma. Çünkü bu iki kelimeden her biri, gücünü diğerinden alıyor.
Sevgili olunmadan dost,
dost olunmadan sevgili olunmuyor.