Emine Kaya

Hayatta en zor şey , insanın hak etmediği acılara düştüğünde bile, hayatı sevmesidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... insan bir yere ait olmalı dik durmak için. Doğru düzgün bir topluma, insan gibi yaşanacak, gençlerini önemseyen bir ülkeye, sevgi dolu bir aileye ait olmalı. Bir şeyin parçası olmalı insan. Ben şuyum, şurdanım diyebilmeli. Boşlukta, dışlanmış, itilmiş, kopmuş ol­mamalı.
Sayfa 184
Gü­rültü çağını yaşıyoruz, diye düşündü. Hüzünler, yal­nızlıklar, herşey gürültüye boğuluyor. Bu yüksek volümlerle aptallaşıyor insanlar!
Sayfa 117
Birçok insan hayatı olduğu gibi kabul eder ve kös­tebek gibi saklanıp tepkisizce seyreder. Oysa bugün içinde yaşadığımız düzen sahtekarlık ve sömürü üzeri­ne kurulmuştur, insanlık bu yüzden acı çekiyor.
Sayfa 73
İnsanlar, bir, beş, on beş yıl sonrayı bilebilseler dünya kim bilir nasıl bir yer olurdu.
Sayfa 14