Emrah balci

Emrah balci
@Emobaba
Geceye bir sitem :(:(
Kitap okuyan kızların şu avantajı var: kitabı güzel bir şekilde çantanıza koyar dilediğiniz vakit istediğiniz yerde okursunuz kimse de demez "la bu napıyor?" Ama erkeklerde öyle mi? Bazen elimizde sadece o kitabı taşıyoruz dolmuşta ve sair yerlerde okuduğumuz vakit "yavşağa bak kız tavlamak için okuyor bakalım ömründe kaç kitap okumuştur" gibi yaftaları yeme ihtimalimiz var. Acaba çok mu abarttım? :):):)
º•○●Pınarr... isimli okura yanıt verildi
Emrah balci
Yoksa yapacak birseyde yok
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hakan Günday
Sorarlarsa, 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından
Emrah balci
Vay be adam erkek
Hala niye böbürlenip kibirlenirki insan Bu dünyanın geçmişi tufan Geleceği ise kıyametken
Emrah balci
Çoğu ömür boyu dünyada kalacak mis gibi davrandığı için ;)