Kitap okuyan kızların şu avantajı var: kitabı güzel bir şekilde çantanıza koyar dilediğiniz vakit istediğiniz yerde okursunuz kimse de demez "la bu napıyor?" Ama erkeklerde öyle mi? Bazen elimizde sadece o kitabı taşıyoruz dolmuşta ve sair yerlerde okuduğumuz vakit "yavşağa bak kız tavlamak için okuyor bakalım ömründe kaç kitap okumuştur" gibi yaftaları yeme ihtimalimiz var. Acaba çok mu abarttım? :):):)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sorarlarsa, 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından