Y.Emre

Y.Emre
@Emr_Kaya
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım.
Hukuk
Lisans
Ankara
10 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
“Neşeli olmak nezaket gereğidir.” Voltaire
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Sevdiğimiz insanlar bütün eşyalarıyla birlikte gönülmeli.” Garcîa Mârquez
Kitaplar geceyi gündüze çevirir…
“Geceyarısından sonra yapılan her şey edebe aykırıdır.” Gustave Flaubert
Biz bu çağın fiyakalı kaybedenleriyiz!
Kötü kadınlar bunaltır, iyi kadınlar sıkar. [Oscar Wilde]
Alıntı
Bir insandan boşanana kadar onu tanıyamazsınız. [Zsa Zsa Gabor]
Alıntı