📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşıyor muydun, ölü müydün bilmiyordum
Seni arıyordum gece gündüz
Kafelerde, morglarda, sinemalarda
Hiç gitmeyeceğin yerlerde
Saçların mavi miydi, sarı mıydı bilmiyordum
Seni arıyordum ormanlarda, koyaklarda
'Nerdesin?' diye bağırıyordum, 'Nerdesin?'
'Nerdesin?' diye geliyordu sesin uzaktan
'Bilmiyorum,' diyordum karanlık gecede
'Nerdesin?' diyordun, 'Bilmiyorum!'
Birden gökgürültüsüne döndü
Havada buluşan seslerimiz.