•İçimde çizip karaladiğim onlarca şey varken büyük harflerle ismini yazdığım satırlarım oldu. anlamsızım bu günlere, kendimden öteyim kendimden uzağım, .pişmanlıklar gururumu gölgelerken sensizliğe yakılan sigara dumanlarının bedenimi esir alırken yokluğuna her gün duvarlara atılan çiziklerle dolu bu rutubetli odalar. Al Yağmur yağıyor yine pencereme Alabildiğince acımasız, Olabildiğince can alıcı Bense meşgulüm o yağmuru resim etmekle, Yorgunluk tüm bedenime sirayet ederken,Ölmüş ruhlar alemindeki son nefesimdin. Acılar en büyük misafirimdi ne gelen oldu ne de gidebilen. seni anlatmaya kelimelerimin kifayetsiz kaldığı aşikârdır yağmurlarda ıslanana bedenimde yaralar kabuk tutmazken vedasız gidişlerin aklımda canlanıyor. İşte Yorgunum, bitkinim, berdoşum ve biraz da sensizim kozasinda sıkışan bir tırtılın kelebek olma hayalleri vardı, sahi içimde uçan kuşları ne ara öldürdüm bilmiyorum, o kanatları kırık ömrü kısa, kuşların ✿