Emre

Emre
@Emre272
'Sesin ne renkti, hatırlamıyorum...!!!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve bir gün der misin ki.. - değmeyecek şeyler için çok üzdüm seni, pişmanım..
Bence birini sevmek... Onun yüzü gülsün diye uğraşmaktır...
''İnsan sevdiğini unutur ama sevilmediğini asla.'' Dostoyevski
Gerçek yükselişin tek yolu Rabbine sığınmaktır ..🌸