Emre

Emre
@Emre272
“Kendimi bırakmak, unutmak, uyumak istiyorum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey kalbim sana denk düşüyor bütün bu acılar...
"Saçlarımı koklarken ne mırıldanıyorsun öyle?" dedi kadın. "Eskiler gülü koklarken şehadet getirirlermiş." dedi adam.
Gel de birbirimizin kıymetini bilelim. Çünkü ansızın öleceğiz , ayrılacağız birbirimizden
''Neyse ki yarın var. Umutların en sevdiği gün.'' Sezai Karakoç