Emre

“Demek: İnsan özgür olduğu için değil, ama kendisini özgür sandığı için pişmanlık ve vicdan azabı duyar.”
Sayfa 39·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsan ne olmak isterse onu olacaktır, olmayı istemesi, varoluşundan öncedir.”
Sayfa 39·Kitabı okudu
“sevemedikleri için överler ve hayranlık duymaya hemen hazırdırlar, ama daha da çabuk hazırdırlar çekip gitmeye.”
Sayfa 34·Kitabı okudu
“Ne var ki kendini insanlık olarak (ve yalnızca birey olarak değil) tıpkı doğa da israf edildiğini gördüğümüz tek tek çiçekler gibi israf edilmiş hissetmek, tüm duyguların üstünde bir duygudur.”
Sayfa 30·Kitabı okudu
“Kişi hangi biçimde davranırsa davransın, insanlar arasında bir istisnadır bu davranışıyla.”
Sayfa 29·Kitabı okudu