Doğum günümde kendime; iyisiyle kötüsüyle 33 seneyi bitirdim, insanlara ve doğaya her zaman saygı duydum, yaşantıma ve işime kimseyi karıştırmadım. Elimden geldiği kadar her zaman herkese yardımcı oldum. Dinim İslam’ı, ülkem Türkiye’yi ve memleketim Trabzon’u her zaman başımın üstünde tuttum, yaşadığım sürece de bu değerlerimi korumaya ve yaşatmaya devam edeceğim. Yeni yaşımı tebrik edenlere teşekkür ederim. Sağlıklı huzurlu ve mutlu yıllar hepimizin olsun. Hoşgeldin 34’üncü yaşım 😀