EmRe AsLaN

EmRe AsLaN
@Emreaslan23
Annem sürekIi ‘hiçbir şey yemiyorsun, Kurudun kaIdın’ deyip duruyor; Ben ne kazıkIar yiyorum kimse biImiyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler birimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
Aklımdaki kişi yanımda olmayınca; yanımdaki hiç kimse umurumda olmuyor.