Yaşandığına inanamadığımız anlar vardır. Hissetmesi saatler süren anlar.
Tıpkı çocukken düştüğümüzde, kanayan dizimizi farketmediğimiz gibi.
Neden yol ayrımları var ki.? Neden hiç bir şey çocukluğumuzdaki gibi basit değil.?
Neden yaralarımız bir parça pamuk, biraz merhem, birazda şefkatle iyileşmiyor.?
Neden üstüne sünger çekemiyoruz geçmişimizin.? Neden bir battaniye örter gibi, örtemiyoruz acılarımızı.? Neden kesip atamıyoruz, elimizi ayağımızı bağlayan iplerimizi.? Neden kucak dolusu gülümsemelerimiz varken, sevinçlerimiz varken, mutluluklarımız varken hep fedakarlıklar yapmak zorunda kalıyoruz.?
Bu vazgeçmelerimiz neden.? ÖDEDİĞİMİZ bunca BEDEL neden.?