Emre

Emre
@Emrec2032
Hikaye bitti. Emeği geçen herkese teşekkürler. Boş geldim dolu gidiyorum. Emeklerine sağlık…
Ticaret
Lisans
Denizli
15 Nisan
11 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Sarfedilen çabada değilim ama bir cevap istiyorum. Onca çabaya rağmen nasıl kaybettim ?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Sanki dünyaya gelmedim de, olmayan bir yerde, olmayan birine bakıp bakıp çıktım ben.” 
Seni sevmeyi durduramıyorum...
Giderken sadece kendin gitmedin. Beni de götürdün bilmiyorum farkındamısın. Zaten sen ne zaman gitsen ben bende kalmadım. Sen yaşayalı epey oldu böyle bi acı unutulmaz diye düşünüyorum. Bilirsin o solundaki sancı nasıl acıtıyor insanın canını. Sen de bu acıyı çekerken yatağına yattığında söküp almak istercesine kalbini sıktırdın mı ellerinle hiç ? Yoksa bu bana has bişey mi bilmiyorum. Ama ne dayanılacak gibi, ne de zamanla geçecek gibi... Daha belki yolun yarısında bile değilim, belki de sonuna yaklaştım bilmiyorum. Sonuna yaklaştıysam ne mutlu. Ama yarısında dahi değilsem nasıl kaldırırım bilmiyorum. Sana göre de kaldırıyorumdur belki. Ölürüm biterim diyen adam halen ayakta bak ne oldu diyorsundur uzaktan. Öğrendim. Onu da gizlemeyi bi şekilde öğrendim. Kimseye hiçbişey anlatmamayı, içime atmayı, dışarda gülücükler saçmayı öğrendim. Yine de bazen saklayamıyorum. Uykusuzluktan şiş gözlerim, dalıp dalıp gitmelerim bazen ele veriyor beni ama bi şekilde geçiştiriyorum. Şimdi bu yaşamak mı ? Mezar taşının olmaması bi insanı halen hayatta yapar mı ? Korkuyorum. Bi gün dayanamayıp gelip seni bulacağım, karşına çıkıp sana olan sevgimi anlatmaya çalışırken yine o kapının eşiğinde seni giderken izleyeceğim diye çok korkuyorum. Arafta kalmak öyle yordu ki. Can suyum sensin, ama gözümün önünde başka toprağa döküldüğünü tekrar görmek düşüncesi bile yerin dibine girip kaybolma düşüncesi veriyor bana. Bana döküleceğini, bana güveneceğini, beklettim zor oldu biliyorum ama bana da hak ver haklısın seni üzdüğüm için özür dilerim diyeceğini bilsem ne yol ne imkansızlık ne mesafe ne de gurur kalacak bende. Korkmadan, kendini benden sakınmadan, diken üstünde benimle olmadan gelsen biliyorsun dünyaları yakacağım. Ama ne bilmek yetiyor ne de benim sana anlatmam. Biliyorum. Bunların hepsini
Kararında sevmeyi bilemedim, benim çiçeklerim, hep çok suladığım için öldüler...