Emre

Emre
@Emrecan0101
Seni üzmek istemiyorum diyenler, genelde sizi en çok üzenler ve hayatınızın ortasına “bırakıp” gidenlerdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ara sıra aynaya bakması gerekir insanın; güzel miyim sorusunu değil insan mıyım sorusunu sormalı.
Çok şükür karakterimiz sağlam. Arkamız değil.

Emre

, bir kitap okudu
Puan vermedi·148 syf.·
2020 11. kitabı
Sabahattin Ali
7.9/10 · 9,6bin okunma