Emrecansert

Emrecansert
@Emrecansert
Sen toprağa tohumunu at ,tohum yeşermezse toprak utansın...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir Kimi seviyorum diyemez,çünkü gerçekten sevmiştir
Herkes birşeyler biriktirir Kimi cebinde Kimi dilinde Kimi yüreğinde...
İyiyiz deriz ya hep , alışkanlık bizimkisi. Peki ya karşındaki kişide gerçekten nasıl olduğunu merak ediyormudur
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla