Bana kalırsa insan, hikayesi olan hayvandır.Bence yapıp ettiğimiz her şey bir hikayeyi kurmak, bir hikayenin öznesi olmayı becermek üstünedir.Her şey eninde sonunda bir hikayenin kahramanı olmayı hak etme uğraşıdır.
Aslında iyiliği kötülükten ayırt edemeseydik sonsuz bir cennette yaşayabilirdik.Farkında olmak, iyiliği kötülükten ayırt etmek aslında cehennemi de kabul etmek demek.İyiliği kötülükten ayırt etmeye başladığında kendi cehennemine düşüyorsun.