Susmak yalnızlığın ana dilidir Ömür Hanım, şiiridir. Beni konuşmaya zorlama ne olur, sözün sularını tükettim ben, kaynağını kuruttum. Geriye büyük bir sessizlik kaldı yüreğimde. Yalnızım Ömür Hanım, binlerce taş saklanıyor içimde. Kim kimin derinliğini görebilir, hem hangi gözle?