"Aynı kitabı birkaç defa okumak, ayrı ayrı birkaç kitap okumaktan faydalıdır. Çünkü okumakta gaye müellifin ne düşündüğünü anlamaktan ve bir şey öğrenmekten ibaret değildir. Kitapla okuyucunun zekâsı evlenmeli ve mahsul vermelidir."
(Peyami Safa)
Sayfa 117 - Vakıfbank Kültür Yayınları·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biz okuruz. Bazen bir eseri enine boyuna tenkit ederiz. (...) Yalnız şu kadar söyleyeyim ki okuyuculuk da bir sanattır. Yazmadım fakat çok okudum. Sizin göstermekte, bizim görmekte ülfetimiz var. Her ikisi de birer maharettir."
Hüseyin Rahmi Gürpınar
Sayfa 61 - Vakıfbank Kültür Yayınları·Kitabı okudu