İnsanlar,
Kayırdıkları, üstün tuttukları, itimat ettikleri insanların kazığını yiyip, Mağdur ettikleri, ayrım yaptıkları, boynunu büktükleri insanlara muhtaç olmadan ölmeyecektir...
"Gönül sırdır."
dermiş eskiler.
Olur olmaz herkesle her şeyin paylaşılamayacağına dair bir şifre sanki. Çünkü insanoğlu ayıp arar, kusur arar. Senin üzüntün onun neşesi olur. Gönül ancak güzel görene, güzel konuşana, güzel saklayana açılır.
Onlara da ehl-i muhabbet denir.