Cengiz ALTIOK

Cengiz ALTIOK
@Endaze78
Hayat her yaşta güzeldir.
İnsanlar, Kayırdıkları, üstün tuttukları, itimat ettikleri insanların kazığını yiyip, Mağdur ettikleri, ayrım yaptıkları, boynunu büktükleri insanlara muhtaç olmadan ölmeyecektir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Genelde yaşadığımız acıların altında, sevdiğimiz insanların imzası vardır. Paul Auster
Var olan dengeyi bozmamak için hep bir şeyleri, birilerini idare edersin sonra bı bakmışsın onlara yetişeyim derken kendini ihmallere bırakmışsın
Problemleri problem etmediğin sürece ortada bir problem yoktur.
"Gönül sırdır." dermiş eskiler. Olur olmaz herkesle her şeyin paylaşılamayacağına dair bir şifre sanki. Çünkü insanoğlu ayıp arar, kusur arar. Senin üzüntün onun neşesi olur. Gönül ancak güzel görene, güzel konuşana, güzel saklayana açılır. Onlara da ehl-i muhabbet denir.