**Bitip tükenmek bilmeyen tekdüze çalışma günlerinde acı bayrama, yangın da eğlenceye dönüşebiliyordu; anlamsız, bomboş bir yüzde bir sıyrığın süs olması gibi....
***Yaşadığım hayat hiç hoşuma gitmiyordu ;umutsuzluk benzeri bir duygu içindeydim, ama nedense sürekli bunu gizlemeye çalışıyor, olay çıkartıyor, yaramazlık ediyordum......
Bir insanın hayatında çektiği sıkıntıları güzel bir şekilde anlatan aslında hayatını direkt tüm ayrıntılarıyla yazan biyokrofik bir kitap.. Bir çok olayı barındıran, ders çıkarılabilir, çabucak bitirilebilecek bir eserdir. Ben çok sevdim umarım başka okuyanlar da çok severler. :))