Enes

Enes
@Enesyag
Bazı insanlar sınavdır Bazı sarılmalar şifa Bazı günler zaman dursun denecek kadar güzel bazı günler çabuk geçsin denecek k
Mükemmel değilim. Kırar, dökerim. Zamanı geldiyse bakmam ardıma giderim. Kusursuz muyum ? Tabiki de değilim! Şimdi olduğu gibi, daha üç satırla paçalarından akan hataları gözler önüne serebilirim... Ama... Hiç kimseye yalanlar söyleyip, pembe tablolar çizmem ... Ve birden fazla yüz İle de kimsenin karşısına geçmedim, geçmem ! Neysem O oldum. Kaybettiklerimde oldu, kazandıklarımda.. Beni yalan uğruna kaybedenler daha çok zararda ……..….❤️
Reklam
Yüreğinin götürdüğü yerde; kırılırsın. Aklının götürdüğü yerde; yanılırsın. Aklın yüreğine uymaz; daralırsın. Ne akıl kalır, ne yürek; dağılırsın.
Beklemeyince, ummayınca, vazgeçince hafifliyor hayat: Kocaman bir yük kalkıp gidiyor üzerinden… Kendi kendine kalınca, kimseden beklentin olmayınca, oluruna bırakınca kolaylaşıyor... Hayatın dümeninin elinde olmadığını anladığında, vitesi boşa aldığında, rüzgara karşı durmadığında, her şeyi kontrol edemeyeceğini kanıksadığında, bazı konularda kadere güvenip boş verebildiğinde güzelleşiyor… Kendini anlatmayı bıraktığında; insanları anlamaya çalışmadığında, buluttan nem kapmadığında, anlamsız savaşlardan kaçındığında sakinleşiyor… Fedakarlıktan vazgeçip kendine döndüğünde, önce kendini önemsediğinde, o kadehi kendine kaldırdığında anlamlaşıyor… “Gidemem” dediğin yerden gittiğinde, “Yapamam” dediğin sulardan geçtiğinde, kendine yolculuk ettiğinde, herkesin geçtiği o kalabalık yollardan geçmeyip sana özel patikalardan yürüdüğünde, farklılaşıyor…!
Bu dünyayı hiç bir şey hissetmeden terkedeceğim. Hayatın bana sunabileceği bir şey kalmadı, herşeyi gördüm, her şeyi yaşadım. Ama şimdi Yaşadığım çağdan nefret ediyorum. Baktıkça midem bulanıyor. Herşey sahte, herşey değiştirildi. Verilen söze saygı yok. Şimdi önemli olan tek şey para ve servet. Şimdi ölsem, dünyadan üzülmeden ayrılmış olacağım. Yaşlanmak berbat bir şey. Görünüşümüz değişiyor, görme duyumuzu kaybediyoruz ve bunu değiştirebilmek için hiçbir şey yapamıyoruz... Hastaneler ve iğneler olmadan hayattan sessizce gitme hakkımız var...
Ne günün aydınlığı kaldı ne gecenin iyiliği. Bir yangın sıcağında üşüttünüz içimizi. Kaldıysa bir tutam vicdanınız eğer... Elinizi tam üstüne koyup söyler misiniz? Siz bu ülkeye ne yaptığınızın farkında mısınız?
Reklam