Enes

Enes
@Enesyag
Bazı insanlar sınavdır Bazı sarılmalar şifa Bazı günler zaman dursun denecek kadar güzel bazı günler çabuk geçsin denecek k
"Başıma gelmez dediğim onca şeyi yaşamakla geçiyor hayatım. Ne kadar da güçlüymüşüm meğer.Asla dayanamam dediğim her şeyin fazlasına bile dayandım. Kimseyi bir kez bile kırmamak için uğraşırken,kendimi bin parçaya böldüğümü çok geç anladım. Yıllar hiç geçmeyecek gibi gelirken,ömrüm tükenmiş,kalbim yorulmuş,yaşım zaten almış başını gitmiş. Bazen Sezen Aksu şarkısı takılıyor dilime şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler sonra mırıldanıyorum kendi kendime 'o yılları sana geri verseler sen yine kaybedersin'....." ~
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bak kızım; yol arkadaşını, hayat arkadaşını iyi seç. Sevgiyle büyüdün ve sadece sevgiye alışık senin yüreğin. bil ki; içinin ısınmadığı herkes incitebilir seni. Ve seni üzgün görmek benim de nefesimi keser. Bir adamı seveceksen, sadece sana iyi gelen sözlerine, seni alıp götüren gözlerine takılma, ayrıntılara da takıl kızım. Gözleri değişebilir, sözleri değişebilir, seni sevdiğini söyleyen adam bir anda hiç de görmek istemediğin bir hale dönüşebilir. Şimdiyi düşünme hep, ara sıra kaldır gözündeki perdeyi de, biraz da onunla yaşamayı düşündüğün geleceğine bak. İhanetini, yalanını, saygısızlığını ve benim sende görmeye dayanamayacağım hiçbir davranışını sakın affetme kızım. Kazancına değil, adamlığına bak. para kazanılır, kaybedilir, ama adam dediğin öyle kolay bulunmaz kızım. Kolay büyümedin, kolay gelmedin sen bugünlere. Hayatın seni hırpaladığı zamanlarda da, öyle kolay pes etme kızım. Çünkü yüzünün her halini ezbere bilirim ben. Seni herkes sevebilir, ama ben seni bir başka severim. Ne demek istediğimi sen de bir kızın olduğunda anlayacaksın. Ve bil ki; ömrüm yettiğince yanındayım her zaman. Sen benim, hep o minik kızım olarak kalacaksın. ~
NARİN'İN adlı ŞİİRİ Anne ! Burası öyle güzel ki her yerde Çiçekler, güller var. Ve bu çiçekler hiç solmuyormuş. Öyle dedi kapıdaki amca. Sen bunu biliyor muydun ? Ne kadar güzel olsa da ben seni yine de özlüyorum Anne ! Sekiz kapısı olan bir yere getirdiler beni Sonra en güzel kapıyı göstererek "senin kapın bu Narin! Burdan gireceksin" dediler. Kapıdan girmeden önce bir amca bana "gelinliğini çıkar kızım" dedi "neden ama bunu bana annem dikti" dedim. "biliyorum ama çıkarman lazım " dedi amca "çıkarmasam olmaz mı? Annem daha yeni dikti" dedim. "olmaz çünkü eteklerine kan bulaşmış onun. Bu kapıdan kan ve günah giremez" dedi. " günah ne demek?" dedim "günah senin buraya gelmene sebep olanlardır" dedi Etrafa baktım her şey öyle güzeldi ki. "o zaman günah iyi bir şey" dedim. Amca gülerek saçımı okşadı. "Hadi giy bunu " diyerek daha güzel bir gelinlik verdi bana. Görmen lazım anne öyle parlak, öyle güzel ki . Kar gibi bembeyaz. Bana kızma ama senin yaptığından daha güzel. Ama ben seninkini de seviyorum anne. Burdaki amcalar bizim köydeki amcalara benzemiyor Onların elleri yumuşacık. Ne ellerimi sıkıyorlar acıtarak, ne de ağzımı kapatıp sürüklüyorlar. Hiç korkutmuyorlar beni. Yanıma geldiklerinde gülüyorum hep.
GÜNAYDIN Hani şimdi gökyüzüne uçursak tüm kuşları, mavilik olsa kanatlarında... Gagalarında geceden kalma şiir kırıntıları olsa, soframıza kondursak akşamdan kalma gülücükleri, biri bal olsa, biri kaymak... Sen karşımda otursan, elinde ince belli bardaktan tavşan kanı çayın ve ben sana baksam ağzımda bir sevda türküsü, Neşet Babadan, “kurusa fidanım güllerim solsa ...” Sen eşlik etsen bana, gülsen çayı yudumlar gibi, gözlerimizle karşılasak sabahı, birbirimizi çok sevsek. Bir ev.... İçinde bir göz odası, birde şöminesi kışlık... Yazı demiyorum, o zaten senle yaşamalık. Baharları saklasak bize. Deniz kokusu olsa, memleketimin kekik kokuları olsa, esintisinde yelin.. İşte bir sabah olsa, sen olsan ben olsam, günaydınlaşsak.. Günaydın olsak, biz olsak.. Güne, sevdaya, bize uyansak. GÜNAYDIN... Değerli Can Dostlarım 💙 Yolunuz Sevgiye, İyiye, Güzele rast gelsin. Bir Çay Alır mıydınız ☕Sevgiyle🌺
Hangi şehre gidilir yalnız başına, Hangi şarkı dinlenir senle olmayınca. Kimle çay içilir? En güzel sözlerin altı kim için çizilir Kimin kokusu saklanır. Hangi hayal hediye edilir, Hangi gözle bakılır o çiçek yaprağı kirpiklerine Nasıl anlatılır gülüşünün sesi Adının güzelliğine hangi alfabede rastlanır Senin bakışın hangi şiire benzer Kime dokunur, sarılır, uyur bu kalp Hangi insanda rastlanır sana… Gel de anlat … Senden başkası nasıl sevilir ? Bilmiyorum ben …!