Enes

Enes
@Enesyag
Bazı insanlar sınavdır Bazı sarılmalar şifa Bazı günler zaman dursun denecek kadar güzel bazı günler çabuk geçsin denecek k
Sevme beni Sevemezsin benim seni sevdiğim gibi Alma beni kalbine, İzin verme Sakın güvenme Dayanamazsın sevgime Sıkılırsın bıktırırım belkide Sevme beni kırarsın kalbimi sende Uyanma benli sabahlara Meşgul etme kafanı Doldurma nedenlerle niçinlerle Sevme beni Bağlanma sakın Paylaşma yüreğini İhanet etme yalnızlığa İnanma aşka Sevme beni sadece anla Titrerken kalbim her gülüşünde Kaybolurken benliğim aşkının içinde Seninle berabersem düşlerimde Sakınıyorken bile kendimden Her an her saniye özlerken Sevme beni Benim seni sevdiğim gibi Yapamazsın çünkü, Uğraşamazsın benimle, Boy ölçüşemezsin sevgimle Hiç ağladın mı sen sensizliğe? Bilir misin onun tadını? Hiç bir ağacın altına oturup haykırdın mı sevdiğni?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Seni Seviyorum diyorsun ya.. İçimi titreten sesinle ! Gülüyorsun ya en masum halinle.. Yüreğime dokunuyorsun usulca bitanem... Bilemezsin içimdeki SEN 'i... Herşeyine razıyım! Yeter ki esirgeme yüreğini, yüreğimden... Gözlerin, gözlerime değsin yeter.! Yüreğimin hırçın sahibi. Seni rüyalara sığdırmak, özleminle yaşamak bile güzel. Geceleri bekler oldum, Rüyalarımda seni görmek adına... Sevgini, seni hissediyorum sevdiğim... Uzaktasın ... Bil ki uzaklığına rağmen, İÇİMDESİN
Hangi Sözüm İncitti Seni Canıma Can Deyişim mi...? Ömrümün Sahibi Deyişim mi...... Sen Bana Allah'ın En Güzel Lütfusun Deyişim mi.... Yoksa....!!!!!!!! Her Saniye Her Dakika Seninleyim Seni Seviyorum Deyişim mi..... Söylesene!!
Kalp ağrım.. Sancıyan yarım.. Gizli yaram.. Akla ziyan hallerimin kaçıncı halsiz kalışı… Bir bilsen sevgili Ah bir bilsen Sahi? Seni bu denli özlerken, dindirebilir misin acılarımı? Sarabilir misin kanayan yaramı Sahi Yüreğime SEN değince Düşüme SEN düşünce… Gözlerinde tutuklu kalır yüreğim.. İçinde “sen” olmayan düşümü düşürürüm düşümden.. Prangaya vurulmuş ayaklarımı sürüklerim peşinden.. Ömrümü ömrüne katarım her bir adımda.. Sahi Yüreğime vurduğun kelepçeyi çözebilir misin? Sensizliğin esaret olduğunu bile bile,salıverir misin beni? .Dert yanışım… Dağılışım… Savruluşum.. Ve biraz da aldanışım… Adına “aşk” dedim.. Aşk’a geldim sevgili.. Yani sana… Bir bilsen… Ne denli sevildiğini ve özlendiğini ah bir bilsen. _________❤️ senin için atiyur bu kalpler ❤️ __________
________Baka bilseydim o güzel gözlerinin içine, Göstere bilseydim kalbimin nasıl attığını sana, Her gördüğümde Seni, İçimin nasıl yandığını gösterebilseydim. Senin elini tutup SENI seviyorum diyebilseydim Bağıra bağıra haykıra haykıra. Sana ilk ve son kez aşkımsın deyip, Seninle yaşlana bilseydim, Hatıranla hayalinle resimlerinle değilde....