İlkokul , ortaokul , lise eğitimimi İzmir'de tamamladım. 2001 yılında Celal Bayar Üniversitesi Demirci Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun oldum.Meslek hayatıma Manisa'da devam etmekteyim.
...Oysa <<kuvvete tapan >> , kendini << insanlara hükmetmek,onların başına geçmek >> için yaratılmış bir üstüninsan sayan Nihat ,toplumun içindeki şeytan'dır aslında .