Engin AD

Engin AD
@Enginer
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arkadaşlar merhaba, Bir şey soracağım: "O iyi insanlar o güzel atlara binip gittiler." sözü kime ait? Sahibi hakkında farklı rivayetler mevcut da kafam karıştı.
Engin AD
Sözün sahibi de binip gitti... Yaşar KEMAL
Dönüşüm
Duvarımda , Kafka - Dönüşüm okuyanlardan başka bir şey göremiyorum. Herkes aynı anda mı okuyor ? Belediye mi dağıttı ? Kürk mantolu Madonna gibi moda mı oldu ?
Eyüpcan Işık isimli okura yanıt verildi
Engin AD
Kelimelerin ifade ettiğini , sahte bakış ve duruşlara sahip fotoğraflar anlatamaz ki. Bak ne güzel anlattık yazarak. :)