Arkadaşlar merhaba,
Bir şey soracağım: "O iyi insanlar o güzel atlara binip gittiler." sözü kime ait? Sahibi hakkında farklı rivayetler mevcut da kafam karıştı.
Duvarımda , Kafka - Dönüşüm okuyanlardan başka bir şey göremiyorum. Herkes aynı anda mı okuyor ? Belediye mi dağıttı ? Kürk mantolu Madonna gibi moda mı oldu ?