Engin AD

Engin AD
@Enginer
Dönüşüm
Duvarımda , Kafka - Dönüşüm okuyanlardan başka bir şey göremiyorum. Herkes aynı anda mı okuyor ? Belediye mi dağıttı ? Kürk mantolu Madonna gibi moda mı oldu ?
Eyüpcan Işık isimli okura yanıt verildi
Engin AD
Neydi o meşhur olan ? Takip edeni , takip ederim. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutlu olmak için hiç kimseye ihtiyacın yok ki.... Al kitapınla kahveni tak kulakçıklarını..... İşte sana mutluluk.... Kitaplar insanlardan daha merhametli.... Sana dost, sırdaş ola biliyorlar... Seni mutlu ede biliyorlar ya yeter bence....
Engin AD
Kitap okurken, kulaklıkla müzik dinlyebilenlere hayranım. Okurken nefes sesime bile tahammül edemiyorum. Aslında ben okumuyor , o anı yaşıyorum.
şarkı önerisi verir misiniz?
Engin AD
Rem - loosing my religion
Arkadaşlar , Kitapları satın almak yerine , aramız da takas yoluna gidebilir miyiz ? Bilmediğimiz kitapları okuyabilir , hem maddi açıdan hem de çeşitlilik açısından bize faydası olacaktır.
Engin AD
Hüseyin ,sanal alemden çıkıp ara vermelisin bence. Biraz sosyalleş insanlarla kaynaşmalısın. Uzun süre buralarda yaşam sürdürmek asabiyet yapmış. Biraz mola vermeni ve temiz hava almanı tavsiye ediyorum. Görüntü kirliliği yapmamanı da ısrarla rica ediyorum!
Arkadaşlar , Kitapları satın almak yerine , aramız da takas yoluna gidebilir miyiz ? Bilmediğimiz kitapları okuyabilir , hem maddi açıdan hem de çeşitlilik açısından bize faydası olacaktır.
Engin AD
Evlat açıklamasını yapmış ama , öncesinde de sırf kalabalık olsun diye doldurmuşsunuz. Hem sizden ısrarla kitap takası yapalım diye bir talepte bulunduğumu hatırlamıyorum...