Ben şairim sen güzel
Neler yazmam senin için, bir düşün
Günah bende mi? Konuşman, yürümen güzel
Hele gülüşün
Soğuk deme endamını seyrettiğin
Aynalarda gel, ısın
Çünkü güzel olduğun kadar da
Yakıcısın
Güzelliğini sayıp dökmeye
Kelimeler kafi değil, ne dersin
Sade güzel olsaydın, neyse
Şahesersin