Asıl adamlık ilişki bitince anlaşılırmış meğerse.. Ayrılmadan önce canım cicim ayrılma numarasıyla denedikten sonra da küfür, hakaret.. İşte böyle kişilerden yar olmazmış bunu anladım siz de aklınıza kazıyın artık....ne demiş şair, asıl ahlak ilişki bitinceki tepkidir...(@Jullietiniz)