İçimi dökesim var saatlerce anlatıp ağlayasım ne olduğunu bilmesem de bir boşluk var ama gücüm yok çünkü anlatacaklarımı daha kendime bile itiraf edemiyorum ve anlatsam kim anlayacak ki diyorum ve yine susuyorum içime ağlıyorum hatalarımı da doğrularımı da en iyi yine ben dinliyorum nasılsa...