Tam bir zaman kaybı... Kitabın ismi dikkatimi çekmişti merak edip aldım ve uzun bir süre eğlenceli akıcı bir kitap okuyacağımı düşünerek bekledim. Kitap 13 öyküden oluşuyor. Yazarın diğer kitabı Neruda'nin postacısı daha iyiydi. Bu kitap için fikrim 13 değil belki 3-4 öyküden oluşsa daha iyi olabilirdi... Her hikaye o kadar da güçlü değildi. Daha çok durum anlatmışti fakat durumlar durak durak ilerliyordu açıkçası sıkılarak okudum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖