📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de bir insan bile değilim, yalnızca ellerim, ayaklarım ve başım varmış gibi yapıyorum. Belki de aslında yaşamıyorum; sadece yürüyüp, gezip, uyuduğumu hayal ediyorum.
Moskova'da bir restoranda büyük bir odada oturur, kimseyi tanımazsın, kimse de seni tanımaz ama yine de kendini bir yabancı gibi hissetmezsin... Buradaysa herkesi tanırsın, herkes tarafından tanınırsın ama yine de bir yabancısındır, bir yabancı... Hem yabancı hem yalnız...
Yıllar sonra dünyada hayatın güzel ve fevkalade olacağını söylüyorsunuz. Doğrudur. Fakat bunda bir katkımız olması için, ne kadar uzak bir gelecek olursa olsun, şimdiden bunun için hazırlanmamız, çalışmamız gerek.
Güzel akıcı ve farklı bir kitap olmuş. Keçileri kaçırmak deyiminin Antalya insuyu mağarası sebebiyle ortaya çıktığını unutmayacağım sanırım... Eğlenceli ve kalıcı bilgiler...