"Mutluluğu seçiyorum, böyle yaşamaktan bıktım artık! "
"Bu durumda kendimize vereceğimiz en güzel hediye, affetmektir: gerçeğe ulașmanın anahtarı budur. Her zaman doğru seçimi yapmadığımız için kendimizi affetmek ve diğerini korku halinde olduğu için baştan affetmek. Eğer eleştirecek, yargılayacak nefret edecek kişiyi dışarıda arıyorsak bu, kendi sorumluluğumuzu almamak içindir. Ancak 'ayrılığın' illüzyondan başka bir şey olmadığını kabul ettiğimizde ortada affedecek bir şey de kalmaz."