Ben o gece ağacın tekiyle ağaç olmak istemiştim
kediyle kedi olmak istemiştim çimenle çimen olmak Şişeyle şişe olmak istemiştim neysem onun dışında her şey Kaybolmak istemiştim tabiat izin vermedi
Ben o gece bütün bunları gerekçeleriyle açıklamıştım İsimsiz bir ağaçla sızana kadar konuşmuştum...
Bana bunlarla gelmeselerdi, birçok şeyin hakkından gelirdim
kolayca yaşardım kuş gibi, tüm kaygısı kursağında yani bu bavulu bana başucumda hazır tutturan adamların kadınların ve muadil diğer şeylerin
zarif bir tebessümle içlerinden geçip gidip içlerinden geçip gitmeme izin vermediğiniz için yolu yok ortağısınız, bu yaşayamamak ağrımın!
Yapmamız gereken tek şey düşünce biçimimizi değiştirmektir. Yeter ki, küsmeyi, öç almayı, kırılmayı içinizden söküp atmaya ve bağışlamaya istekli olun.