Renas

Renas
@ErDoBeR
Çavên te welatê min e
Ben istiyorum ki; sen ol ,ikimiz olalım, kimsenin aramıza girmesine izin vermeyelim, verdiğimiz sözler tutulsun, konu ne olursa olsun birbirimizi dinleyelim birlikte çözelim. Birbirimizi yargılamadan, suçlamadan, kalp kırmadan. İyi günde kötü günde sadece birlikte olalım , birlikte büyüyelim, yeri geldiğinde birlikte çocuklaşalım, arada yanlışlarımızı konuşalım, yanlışımızla doğrumuzla birbirimize sahip çıkalım, kavga edelim ama sonra toparlanmasını bilelim. Ben istiyorum ki sadece yanında olayım. Dağlar da yıkılsa, denizler de kurusa, kıyamet de kopsa ellerin ellerimden kopmasın
1000Kitap
Reklam
"Olur ya; halledemeyiz bazı şeyleri. Birçok şeyi de mahvederiz. Ağlar sonra el ele tutuşur beraber güleriz. Sen yine de her koşulda yanımda ol."