Eğer yaşınız 18'in üstünde ise beğenmeye bilirsiniz bu kitabı. Bence bu kitap 14 ve 15 yaşlar için ideal. İlk övüp sonra neden puan kırdığımı açıklayacağım. İlk olarak kitabın baş kadin kahramanı Maddie'nin gözünden okuyoruz kitabı. Ve aşırı sakar olan bu kızımız zaman zaman güldürürken bazen de bizi endişelendirmesine sebep oluyor. Çok güzel bir tatli bir romantik ilişki var her zamanki gibi. Simdi neden puan kırdığımı açıklıyorum. Ben tesadüflerin yerinde olması gerektiğini düşünen biriyim ancak bu kadar tesadüfü hiç hayatımda görmemiştim. Artık "hadi ordan!" Dedim bir vakitten sonra. Yan karakterler daha iyi yazılabilirdi mesela annesi daha gerçekçi kıza tavsiyeler verebilirdi. Ve diger puan herkesin bildiği gibi çok klişeydi. Sakar kız ve zengin ünlü zampara oğlan. Evet bukadardı ve tekrar dediğim gibi bu kitap biraz daha gençlere hitap ediyor içindeki tatlı romantizmi hoşuma gitti.