Kayalık arasından bitmis ,yaşama merhaba demiş küçük bir çiçeğin inancı var yüzümde.
Daha rüzgarı bile tanımamışken, bilmiyorken yağmuru..
O yağmur yaşam mı yoksa bir boğuluş mu?
Bende hayatta işte böyleyim belki renkli ama güçsüz bir çiçek,belki rüzgar da savrulan kuru bir yaprak,belki de güçlü bir çınar..
Bilmiyorum yaşamalımıyım yoksa etmelimiyim firar?
Yoksa yeniden en baştan bir göl kenarın da başlamalımıyım hayata söylesene evrende ki cismimin ağırlığını tüm bunlar neye yarar..?