Devlet ve hükümet aynı şey değildir, hükümet devletin bir memurudur günü geldiğinde gidecektir. Hükümet gittiğinde devlet bitseydi Atatürk öldüğünde Türkiye biterdi .İnsanlar devletinin yanında olmak zorundadır ama hükümetin yanında olma zorunda değildir işte bunada demokrasi denir. Herkesin de hükümetin yanında olması zorla istenilemez......Bu bir tercihtir...